keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Mun huone

Heipähei vaan taas! :D Jälleen kerran lämmin päivä täällä Dubaissa ;D Tänne saapui yöllä mun lisäks toinen ’vieras’ taloon, Katien ja Villen tuttu Susanna, ”Suti”.  Suti on Suomesta, mutta on asunut itse Dubaissa aikaisemmin. Hän lomailee täällä viikon :)

Tänään mulla oli pieni tauko, kun lapset vietiin taas leikkipaikalle tunniksi tapaamaan kavereitaan. Sen aikana päätin ottaa teille kuvia mun huoneesta, sekä lasten leikkihuoneesta ja makuuhuoneesta. Kaikki nämä sijaitsee vierekkäin yläkerrassa :)






Pahoittelen rähjääntynyttä ulkomuotoani, mutta täällä on sen verran KUUMA, että hiusten pitäminen auki olisi itsemurha ja hirveä laittautuminen täysin turhaa :D



Ja tässä siis lasten leikkihuone sekä makuuhuone:






Löysin Myyrä DVD:n!

















Kävin myös ulkona pienen taukoni aikana. Otin muutaman kuvan takapihalta :)











Ainii, jos teillä tulee jotain kysymyksiä niin kysykää ihmeessä! :) Ja postausideoitakin voitte toki kertoa, se olisi enemmän kuin suotavaa ;)


- Suvi

4 kommenttia:

  1. oikeesti, vähä oon kade sulle :) tosi mahtavan näköstä kaikki :)

    VastaaPoista
  2. aaa taivaallista! <3 uus paita ;) jajajajaja varmaa, pelkis leffois lapsil on tommoset sängyt! :D mäki haluun :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paita viime kesält ;) mut eipä sitä pahemmi talvel oo tullu käytettyy.. ;D haha, mäki katoin noit sänkyi aluks sillee hei varmaaa! miksei mulla ollu tollasta pienen? :D

      Poista