perjantai 15. kesäkuuta 2012

One too damn hot ride

Vihdoin pääsin moottoripyörän kyytiin! Villellä ja Katiella on siis molemmilla Harrikat. He kuuluvat täällä Dubaissa Harley ryhmään FinnHOGs. http://www.finnhogs.com/

Heräsin siis vapaapäivänäni kuudelta ja vedin farkut jalkaan ensimmäisen kerran lentokentältä tulon jälkeen. Lainasin myös Katielta saappaat, kypärän ja lasit. Jo siihen aikaan aamulla oli tosi kuuma...



Jaa sit mennään!

Taukoja piti pitää suhteellisen tiuhaan tahtiin ja nesteytys pitää kunnossa!

Tänkertanen ajoporukka kasassa





Voin kertoa, että 160 km/h tuntuu _hiukan_ erilaiselta moottoripyörän kyydissä. Mulla ei myöskään koskaan, ikinä, milloinkaan ole ollut niin helvetin (anteeksi.) KUUMA, kun tänään Harrikan kyydissä oli. Ei edes saunassa. Miettikääpä sitä...


Välillä pysähdyttiin paikkailemaan Villen pyörän vaihteita

Oltiin kirjaimellisesti keskellä ei mitään

Työnvalvoja tupakalla :D

Vaihteet saatiin kuntoon ja matka jatkui!

Täysin normaalia täällä :)

Me ja meijän matkaseura



"Ride it like you stole it."


Takaisin tullessa, kun mulla ja Villellä oli enää 9 km kotiin, oli pakko vielä pysähtyä pienelle preikille kun molemmilta meinasi lähteä taju. Lämpimimmillään oli siis +47 astetta kun ajettiin. Vaikka välillä tuntuikin siltä että nyt mä kyllä kuolen, oli ajelu silti aivan käsittämättömän mahtava kokemus! Sitä vaan tunsi ELÄVÄNSÄ, kun kiiti moottoripyörän kyydissä aavikoiden halki. Suosittelen lämpimästi! Takana 300 km Harrikan kyydissä, enkä kadu tippaakaan! :)





- Suvi

14 kommenttia:

  1. Voi että kuulostaaaa kivalta :D oon nii kateellinen!!

    ootko ruskettunu paljon, ku siel näyttää toi aurinko paahtavan nii kovaa :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli loistavaa! ja voi kyllä, kaks kerrosta +50 aurinkorasvaa ko lähettiin ajamaan, ja kädet ruskettu silti ihan kivasti, lähes paloi :_DD ja aurinkooki tullu otettuu välillä, ni kyl mä nyt ainaki ruskeempi oon ko suomesta lähtiessä ;)

      Poista
  2. Ihan mieletöntä! Kuulostaa siltä, että siellä on tosiaan hotter than hell. Mutta kiva, että reissu onnistui siitä huolimatta pääsitte hurjastelemaan. Olen hiukka kateellinen, mutta yritän kovasti niellä sen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä, täällä on so much hotter than hell!! ;DD kannattaakin olla kateellinen ;) aina voit miettiä, että se kuumuus tuo siihen pienen epämukavan lisän..

      Poista
  3. omgomgomg kuin jeees !!! kai sait toppirajat <3

    VastaaPoista
  4. Hei Suvi, kävittekö Al Ainissa vaiko Abu Dadissa? Me aikanaan kärvisteltiin bussissa, mutta sinun kyytisi taisi olla vielä kuumempi ja varmaan jännempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole varma. Ei ainakaan Abu Dabissa, eli varmaan sitten Al Ainissa :D Ja oli kuuma, niin kuin sanoin, niin kuuma että meinasi taju lähteä! Ja jännittävääkin oli, mutta silti mahtavaa! :)

      Poista
  5. AHHHH IHANAA! :) on kyl parempaa kyytii ku mitä ansku tarjoo ;)

    t. heidi
    ps. en jaksa kirjautuu sisää ku oon töis :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo, kyl se ainaki hiema anskuu kovempaa kulki ;)mut kyl mulle anskunki kyyti kelpaa! :) ps. always at work (;;

      Poista
  6. pps. oho kirjauduin sitteki - oon nolo. MISS U ♥

    VastaaPoista