keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Varaäitinä

Noniin, eli tässä on nyt siis tapahtunut kaikenlaista. Katie lähti tosiaan Lontooseen työmatkalle toissayönä ja tulee takaisin perjantaina. Mulla on antibiootit purru, ja nyt oon taas elämäni voimissa! Villellä nousi kuume eilen, ja kävi tänään lääkärillä toteamassa että se sama pöpöhän se on, mikä me kaikki muut ollaan jo käyty läpi (; Elikkä nyt en hirveesti aikaa viettele kodin ulkopuolella. Mun henkilökohtaset vapaat on päivällä 1-2 tuntii ko lapset nukkuu ja illalla kaheksan jälkee ko lapset menee nukkumaan :) Ja voin iha rehellisesti sanoo, et kyllä alkaa jo pikkuhiljaa uuvuttamaan ;DD Mutta enää yksi työpäivä ennen viikonloppua, ja kokonaisuudessaan KOLME työpäivää jäljellä :D Ei hyvää päivää... Johonki tää koko aika vaan on mennyt, ei voi mitään :)

Tänään normista päivärytmistä vähän poikkeavana oli taas playgroup, niinkuin joka keskiviikko. Tänään se järjestettiin Mimin luona, ja menin sinne lasten kanssa :) Kolme muutakin lasta oli paikalla lastenhoitajien kanssa; kaikki filippiiniläisiä :D Se on itseasias yllättäny mut, kuin paljon niitä on täällä töissä. Filippiiniläisiä näkee varmaan enemmän kun paikallisia ;D

Samoin hämmästyin sitä kuinka paljon leluja yhdellä pienellä tyttölapsella voi olla. Ja vastaus on että paljon. Enemmän kun parilla päiväkodilla :DD Mikäs siinä, lapset leikki onnellisesti, ja sotku oli lopuksi sen mukainen! ;D Mulla jopa oli kamera mukana, mutta siellä huomasinkin että muistikortti oli jäänyt koneeseen.. (; En mä oiskaa halunnu kuvia ottaa. Mulla oli oikeasti playgroupissa ihan mukavaa, juttelin lastenhoitajien ja äitien kanssa, sekä leikin lasten kanssa :) Lola ja Samikin oli tosi kiltisti!

Illalla päätin laittaa elämän risaseks ja tilata pizzan, ja kyl se tekiki hyvää! ;) Oon täs huomannu, et yh-äidillä ei myöskää oo hirveesti aikaa syödä.. :D Ja Villenki piti sitte saada pizza, vaikka mäki varsin hyvin tiedän kuin paljon nieleminen tossa sairaudessa sattuu... :D Kateltii Mentalistii ja syötii pizzaa, vieteltii mukavaa koti-iltaa :) Eipä mulla kai nyt sit sen ihmeempiä :P

pizzaa <3

nams (;

bongailin äsken tommosen tuolt olkkarist :D





- Suvi

1 kommentti:

  1. No, onpas sinulla ollut tapahtumarikas päivä :). Onneksi olet jo kunnossa, niin voit hoitaa Villeäkin. Toivottavasti olette sitten loppuviikosta kaikki kunnossa, kun Katie koiutuu. Herkullisen näköinen pitsa muuten. Ei ihme, että se houkutti Villeäkin ;)

    VastaaPoista