tiistai 19. kesäkuuta 2012

Hengailua

Mun kaks viimeisintä työvuoroa on ollu melko rentoja. Eilisellä 'yövuorolla' vaan pistin lapset nukkumaan, ja nautin sen jälkeen rauhasta ja yksinäisyydestä.

Sasha ei hylänny mua, vaa hengaili mun kans koko illan (;


kattelin aikani kuluksi The Touristin :)

Johnny Depp <3



Tänään lapset oli sitten leikkimässä yli kolme tuntia päivällä, eli minulla oli ruhtinaalisesti vapaa-aikaa + sen jälkeen lasten päikkärit :D

tää on varmaa mun ensimmäinen kuva Topsista!

Luen koulun kirjallisuusdiplomia varten. Hassu lukea muslimeista kertovaa kirjaa muslimimaassa :P

riippumatto <3



auringonotto piknikkeilyä (;

Samin tauti alkaa olla jo ohitse. Tänään lämpöä oli enää 37. Mutta sitten Lola sairastui, eri tavalla kuitenkin. Lolalla on ilmeisesti jotain häikkää, niin että pissiminen sattuu ja Lola meinaa koko ajan raapia, mikä tietenkin pitää estää, ettei mene pahemmaksi... :( He tulivat kuitenkin juuri Katien kanssa lääkäristä, ja Lolalla on jonkinlainen infektio. Hyvä että saatiin selville, niin pystyy lääkitsemään! :) Lapset eivät kuulemma koskaan ole olleet kipeänä, ja Katie sanoikin että nyt minä luulen että ne on aina kipeänä, kun molemmat sairastui juuri täällä oloni aikana ;D No eipä voi mitään... Toivottavasti saadaan pikkuvälki mahd. nopsaan kuntoon! :)



- Suvi

2 kommenttia:

  1. Jopas on makoisan näköistä loikoilua. Minäkin olen lukenut tuon kirjan; aika rankkaa lukemista, mutta hyvä kirja muuten. Lolalla varmaan virtsatieinfektio, joka on aika tavallista lapsilla (etenkin tytöillä). Lääkkeellä pitäisi kutinan ja muun oireilun rauhoittua hyvin nopeasti. Niin, ja karpaloilla, jos sellaisia sattuisi olemaan esim. luontaistuotekaupassa kuivattuina. Onkohan ne muuten kovinkin pohjoismaista herkkua? Toivon kovasti, että molemmat lapset olisivat huomenna terveitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ton kirjan lukemista ei meinaa millää malttaa lopettaa :D jotenkin epäilen, ettei täältä karpaloa löydy.. ;D lolalla on jotain voidetta ja lääkettä, joten eiköhän se siitä! :) sami on tänään jo ihan kunnossa

      Poista