sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Frankfurt

Täällä sitä ollaan! Aamu kaheksalta lähti lento, ja nyt vaan odottelen seuraavan lennon lähtöä määränpäänäni Dubai :)

Jännitti ihan sairaasti! Ja jännittää vieläkin. Mutta oon aika ylpee itestäni, ko oon pärjänny tähän asti näin hyvin ;D (koputan puuta)

Selostan selviytymistarinani, vaikkei se ehkä teitä ihan kauheasti kiinnostakkaan :D Suomessa oikean portin löytämisessä ja turvatarkastuksessa ei nyt ollut mitään ongelmaa. Mutta sitten täällä Frankfurtissa olin melkolailla oman onneni nojassa. Mut mun taidokkaan salapoliisi työn ansiosta onnistuin selvittää, että mun pitää mennä hissillä alakertaan, B porteille. Sinne siis. Siellä sitten oli edessä jännä tunneli, se oli varmaa puol kilsaa pitkä! :D







Tunnelin päässä menin hissillä ylös, ja siellä odottikin jo jos jonkinlaisii kauppoja ja kahviloita, sekä PALJON portteja. Päätin ensin suunnistaa helsingissä annetulle portille, että tiedän missä se sitten ainakin on. Tässä vaiheessahan portti voi kyllä viellä vaihtua. Portti 20B löytyikin varsin helposti, ja nyt istun täällä kuluttamassa 30 min nettiaikaani :)






ps. pahoittelen noit päivämäärä- ja kellonaikoja kuvissa. Huomasin vasta jälkikäteen ja vaihdoin asetuksia :P

Nyt ei muuta kun odottelemaan, lento lähtee 14.40 paikallista aikaa :) Dubai, täält tullaa!!


Suvi kiittää ja kuittaa Frankfurtista!

4 kommenttia:

  1. kiitos rakas <3 selvisin perille ;D

    VastaaPoista
  2. OI muistan ku juostiin toissavuonna iskän kans iha paniikis noit hihnoi pitki :D:D Mut pidä muru hauskaa ja lähetä mulle kortti!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, mäki vaa pällistelin siellä eikä kukaa varmaa ihmetelly ko pysähdyin kuvaamaan ;D Koitan muistaa lähettää kortin! :D Eiköhä mul tuu tääl iha kivaa olemaan ;))

      Poista