sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Viimesiä viedään

Mua nyt ärsyttää tää valokuvatilanne ihan sikana :( Koska mul ois viel teille näytettävää ja kerrottavaa.. No, ehkä kuvat sitte tulee vähän jälkijunassa vielä jonain päivänä :D

Jokatapauksessa lauantaina käytiin Katien ja Lolan kanssa vähän kaupoilla, ja mä jäin sinne shoppailemaan vähän pidemmäkski aikaa. Tuli ostettua tuliaisia, ja vähän kaikennäköstä, joista en nyt siis teille kuvia saa ;DD

Illalla Katie ja Ville vei mut ja lapset "viimeselle aterialle" Dubaissa. Toi oli kuitenki viimenen vapaapäivä, ja nää pari vikaa päivää menee perheelläki pakkaillessa, töissä ja on muutenkin kiirus. Mentiin tohon lähiostarille tosi viihtyisään ja kivaan paikkaan syömään pizzaa. Sieltäkin mulla on tosi kivoja kuvia, jotka saan toivonmukaa jaettua teidän kanssa vielä ;D  Sain Villeltä ja Katielta kiitokseksi kaikesta Dubai -aiheisen kirjan. Kiitos! :) Tosi mukava pieni läksiäislahja mun mielestä (;

Niin Katie, Ville ja lapset lähtee siis myös ylihuomenna Suomeen. Heillä alkaa "kesäloma", jonka aikana he käyvät Suomessa, Ranskassa ja Englannissa tapaamassa sukulaisia. Me lennetään eri koneilla, vaikka lennot lähtevätkin samaan aikaan ;D Perhe lentää suoraan Suomeen, kun minä koukkaan vähän Munchenin kautta :)

Tuntuipa hullulta sanoa 'ylihuomenna'. Mä todellakin oon ylihuomenna tähän aikaan Suomessa! ;D Ei sitä voi käsittää... Huomenna pitää pakkailla ja hoitaa vielä viimeset jutut täällä Dubaissa. Järjetöntä! ;D

Tänään palasin sitten taas työnääreen viikonlopun jälkeen :) Enään yksi työpäivä, enää yksi päivä Dubaissa, huhhuh! :D

Tossa on siis viimeinen kuva jonka sain tänne muilutettua. Se on otettu eilen kun käytiin pizzalla. Taustalla on siis kyseinen ravintola jossa käytiin :) Ei oikeesti kuin paljon mä tykkään noista pienistä!! Tulee ihan järjetön ikävä.. <3 Sami ja Lola, mun omat pikkutyypit (;



2 kommenttia: