tiistai 3. heinäkuuta 2012

München


Oon niin ylpee itestäni! ;D Kuulostaa ehkä itserakkaalta, mutta oikeasti, oon niin tyytyväinen että oon selvittäny tieni läpi kaikenmaailman turvatarkastuksista ja passin tsekkauksista tänne Münchenin lentokentälle!! Jännitti ihan sairaasti Dubaissa, että miten onnistun löytämään oikeaan paikkaan yms, mutta niin vaan selvisin :D Tossa kuvia Dubain lentokentältä :)

onnistuin jälleen löytämään tieni oikealle portille ;D
löysin kentältä tutun ja turvallisen Costan, minne kulutin loput rahani, tasan 32 dirhamia :P


Tää on siis mun toinen kertani Saksassa. Viimeksi käväsin Frankfurtissa tossa kuukaus sitten ;DD Vielä pitäisi jaksaa reissussa reilu neljä tuntia.. HIEMAN väsyttää kun oon nyt ollut hereillä n. 12 tuntia, yöunet oli muutaman tunnin mittaset. Koneessa mun paikka oli hätäuloskäynnin ja vessan vieressä, ja vieressäni istui noin kolme vuotias saksalaispoika, joten siinä ei sitten hirveästi nukuttu, vaikka niin olin alunperin suunnitellut.. Noh, vaikka en ihan businessluokan ikkunapaikalla matkustanutkaan, täytyy silti puolustukseksi sanoa että ainakaan vessaan ei ollut pitkä matka mun käytäväpaikalta. Mulla oli myös oma minitelkkari, mistaä kattelin Nälkäpelin lennon aikana :) Palvelu ja ruoka oli tosi hyvää!! Tuntui että koko ajan oli jotain tekemistaä, kun tarjottiin erilaisia syötäviä ja juotavia tiuhaan tahtiin. Nyt pitäisi siis saada vielä puolitoista tuntia kulumaan täällä kentällä, ja sitten viimeinen lento kohti Suomea! <3




- Suvi

4 kommenttia:

  1. Kun sanoin blogin luettuasi, että sieltä se tulee, niin Miko kommentoi biisiä lainaten; "Taivas varjele mitä sieltä tulee" :DD. No, nyt ei tule poika kotiin, vaan TYTTÖ!

    VastaaPoista